onsdag 1 juni 2011

Va bara tvungen...

...att köpa...Har sett alla,men nu har jag alla :)
Är hel galen i denna typ av film!!! Grymt bra!
Just nu sitter jag o myser framför dumburken....
eller man ska kanske säga dumburkarna...
Gluttar på filmen :"Little Man"
Många skratt får man...sjukt sköj :D
Man behöver det...aldrig fel med ett en komedi.
Synd bara att man ska upp o jobba i möra :(
Så det vart en snabb visit idag...Det åska igår så då ville jag 
inte koppla upp datan-dumt ifall det slår ner här i krokarna.
Vi e ju sista huset på ledningen,brukar bli mycke tok med elen
varje gång det åskar.
Men ,men nu lär jag plumsa i säng om jag ska ork upp o jobba i möra.
ha det bra //Leena

2 kommentarer:

  1. Rackarns - härliga filmer !
    Trodde du va ledig i dag men Nordic har väl lite udda arbetsdagar ibland förstås...
    Kramiz o va rädd om dig Anki

    SvaraRadera
  2. Udda? Nja det vet i tusan ,man får ju ledigt om man ansöker...Fast hela fabriken står still annars på påsk-midsommar-jul- och nyårs afton.
    Men röd dag ger klirr i kassan...och det behövs efter jacke i skallen. Vi höres o störes//kram

    SvaraRadera