torsdag 16 juni 2011

krasslig drake idag

Idag e denna drake krasslig,men jag gjorde ett tappert försök!
Åkte till jobbe,trodde jag skulle klara dagen med lite piller o pulver...
...men icke sa nicke...efter ett par timmar5 var jag helt muck på jobbe.
Dagen började bra -plocka backar,tvätta backar,kasta sopor
dvs allt skit göra-detta fick en att verkligen le va!?!-nepp :S
Detta ranrta ut o in från kylen på 6 grader till ute värme på 20,
gjorde ju mumma för febern ...sen försöka få de nya jobb 
killarna igång fick min röst en rejäl dust -kraxar som en kråka....
Usch vilken kaos det var ,märks att det är semester tider...
Men sen att man inte mår bra gör ju sitt,man tappar tålamodet  lätt...
Svårt att hålla sig när man ser 2 sliter som djur o 4 tittar  på-hatar sånt!
Men ,men  skit det samma nu e man hemma ...
Troligen hemma i morgon oxå,beror på om man hackar tänder i morgon bitti ...
då blir det inget arbete i kylen för mej i möra...
Nu ska jag ta lite varmt kaffe o se om jag får fram lite ljud ur halsen.
Tror att gubben njuter av tystnaden...ingen som  tjatar idag -he he...
Ha det gött-C U !
Leena

2 kommentarer:

  1. Rackarns eländigt du....
    Du får krya på dig...glöm inte kryddis på torsdag nästa vecka kl 18...
    Kramelikramis

    SvaraRadera
  2. ska försöka kurera mej i helgen...
    Jahapp torsdag? I´ll do my best to be there ....
    Höres o störes kram

    SvaraRadera