onsdag 22 juni 2011

Hmmmm....

Hmmm...vilken dag det vart idag....
Började med att åka in till försäkringskassan för att ansöka 
om ersättning för min skada.
Det kunna man ha vart utan ,nästan en timmas väntan 
för att få ett nej - Kul kul...NOOOOOOOT!
Nåja det enda possitiva jag kom på idag var att det är
midsommar afton denna vecka och jag lär åka o handla idag!
Jisses va man kan bli stressad av tanken ...
Okej man borde ha checka almanackan iställe för kudden...
Men när man inte e kry ,så skiter jag i vilken dag det e...
-Sorry that´s me ...
Ja ja ,men jag hinner nog fixa till lite gott till helgen .
Gäsp , redan såsig -hur ska detta gå???
Tur jag tar gubben med mej på shopping,
va gla han kommer blii på mej...säkert det han önskar sig
efter en dag på jobbe att åka med tanta o storhandla .
Bäst jag kokar lite kaffe åt honom nu ,fjäska lite...
...muta lite med en kaka kanske ;)
Ha en bra kväll,det ska jag ha...
shoppa loss ;)
Adios//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar