onsdag 25 maj 2011

Tant varning idag ;)

TUT- BINGO!!!!!

 Idag var jag och Cecilia på Bingo,det såg inte så lovande ut med vädret...
Lite regnigt och blåsigt men  18.30 stog vi där på plan i Hytta.
Förut tyckte jag det var tant spel,men nu måste jag erkänna det e kul.
Man får spela,skvallra,fika och sen "gf"(gubb fritt) en kväll-inga fel alls ;)
Så även idag,gubbarna hemma och vi var laddade för att ta hem spel...
Det var det man hoppades på och mycke riktigt...före pausen fick Cecilia 
riktigt flyt i spelet...
3 bingon - totalt 1000 kr - kalas bra!
Sen vart det fika och skvaller...kungens bravader mm -he he...
...måste ju varva med lite nytt bland by skvaller ;)
Efter fika var det min tur,tro på tusan att jag fick 
1000 kr på full bricka -Nice!!!
Så¨våran pott vart 2000 kr-inte illa va!?!
Grattis till oss - förstå va de spotta och fräste i bilen bakom varge gång jag vred på tändningen...
Tuuuuuuut-TuuuuuT -Nu blev det Bingo!
Nepp nu ska jag gå och drömma vad jag ska göra med min förmögenhet ;)
Ha en bra dag-C U
//Leena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar