fredag 4 mars 2011

Fredags Myyys-Host host....

Snörvel! Ännu en vecka avklarad,men det trodde jag knappt...
Attans va förkyld man har varit/är!
Trodde man skulle klara detta på ett par dagar men det verkar va envist som attan.
Så envis och trött på sjuka försökte jag va lite kreativ när jag ändå va hemma sjuk.
Och det gick ju bra det - INTE ALLS!
Tänk dej försöka måla lite på muggar sen får du en rejäl host attack.
Penseln hoppa över hela muggen! Bara att sudda....
Gör ett nytt försök,får till nallen rätt bra grund  och precis när jag tänker snart klar...
HOST HOST HOST
Blir bara kladd,okej sudda och på´t igen...
...gissa vad som händer-ja visst en ny host attack...
Men då gav jag upp! Ingen mening att försöka,det blir bara tok.
Eller det kanske hade kunna sålt som modern konst ???
Modern konst e väl motiv som man inte ser vad det föreställer,
så dom dära "hjärt kurvorna" som vart på muggarna vid varje hostning
...Kunde ha blivit nya "best sellern" - he he...
Men det var inte värt att testa,gör nytt försök på måndag,ska ta hela helgen till
att kurera mej i sängen...

Men nu ska jag ha lite Fredags Myyyyyyyyys!
Kika på tv:n och träta att det aldrig kommer nå bra...
...lite gnägg ska det va när man e sjuk ;)  ...
Men nästa vecka hoppas jag på nya friska tag!
Ha en bra helg
//Leena



1 kommentar:

  1. Upp o hoppa med dig - det där har du inte tid med nu...solen skiner ju!!!!

    SvaraRadera