måndag 28 februari 2011

Sicken start på vecka....

Har dragit på m ej en rejäl förkylning.
Vet inte hur jag lyckades klara av att jobba mina timmar idag på fabriken.
Visserligen gick jag på alvedon o rösten va klen o halsen värkte....
Men nu känner jag mej som en manglad mört :
Hur känns det? Jo att ögonen rinner,näsa rinner,hosta o feber...
Och det verkar bara bli värre ,känner att man inte orkar nå...
Så det blev inge gravyr ikväll ,utan jag däcka framför tv:n.
Vaknar av att man mår dåligt-Kul i Jul!
Jag som bokat in jobb,va tvungen att säga ifrån i morgon -Suck.
Men är man sjuk så är man...hoppas det blir bättre i morgon...
Så man kan jobba igen,hatar att va sjuk!
Men nu  ska jag släpa mej tillbaka till min filt...
...Vi hörs i morgon ...
Leena


1 kommentar:

  1. Men gumman då....en sådan otur du har. Hoppas du piggnar på dig snart!
    Kramiz

    SvaraRadera