måndag 4 november 2019

Måndag heeela dagen....

Vart tog helgen vägen??? Det går fort när man har roligt!
Har vart på böljan den blå, blidde en tripp till Åland 😊
Det va en riktigt nice Halloween kryssning....
Lite kul att de hade spöka runt i båten.
Men det gjorde inte vi..... Eller lite i smyyyyg,
blåa tungor 😉
Va vi inte söta??? 😂🤪😂
Som sagt det var riktigt rart att smita på
en mini semester när man va lång ledig.
Imorgon är det dax att jobba igen.... 08.00-08.00
Så idag har jag haft marktjänst.... TVÄTTA.
Men se. Har jag mölja lite mellan tvätt rundorna.
Jag har ju haft en miljon spik o skruvhål i badrummet.
Så idag vart jag lite putt o drog dit jox över dom...
Det som inte syns - det finns inte 😉
Blidde kakel o drakar..... Rätt hyfsat...
Lite kul måste man få ha 😉
Lite så tänkte jag med källaren oxå....
Han ju med att skissa upp lite på väggen
Lite färg o mer kladd, så blir det nog bra 😉
Mmmmm, detta med att blogga med mobilen
Va ju inge kul.... Bara en massa knöla de.....
Så nu tänker jag ge upp för idag, men hoppas
ni haft en bra helg - för det hade jag!
Ha en fortsatt bra vecka, så hörs vi snart igen.
Adios Amigos, c u soooooon!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar