tisdag 5 november 2019

Filosoferar på jobbet....

Ja då är man på jobbet igen, hälften vunnet..... Tyyyyp 😉
Känns att man va borta ett tag.... Men nu e man här.
Hoppas på att natten ska bli lugn så man får lite sömn.
Verkar lovande.... Har haft lite lugnt så jag satt med
mina runor en stund o filosofera på livet.....
Jisses va kyligt det är ikväll.... Stack ut näbben
en snabbis tidigare, backen gnistrade bra....
Det är stjärnklart ikväll o månen e framme, så jag
gjorde mina små övningar i stjärnors sken 😊
Grämde mej lite att jag glömde mina böcker hemma.
Hade kanske kunna läst en rad eller två....
Nåja, det är inte sista natten jag jobbar, så det hinns.
Nepp, kanske göra lite nytta.... Ta en smyg runda innan
Kudden kallar.... Men, men - vi höres o störes!
❤️Kramiz❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar