torsdag 7 november 2019

Grubblar o grunnar

tänk va livet kan vända på en fem öring.
Om man släpper skit och går vidare.
Tänk på att inget är ristat i sten,
DU STYR DITT EGET ÖDE!
När du kommer på det, blir livet bra...
...allafall fan så mycke enklare😉
Ser på mej själv, 5 år sen rullstol o utdömd ...
Idag helt nytt liv!
Visst kostat en del....Blod, svett o tårar
Men JAG HAR ETT NYTT LIV!
Man ska våga "hoppa" visst va man
"höjdrädd" kommer vingarna bära?
Och visst gjorde dom det, ångrar jag det?
Nope inte ett dugg! Så jag menar, varför ska man
gå och trampa i gamla mönster?
Allt går att ändra, förhållanden, bostad, jobb
Det är upp till dig, vill du - så kan du.
Visst det är inte lätt... 
Det va /är inte så lätt för mej heller att komma
till denna punkt... Men jag inser man ska släppa
För att komma vidare i livet....
Ny dag-nya tag 👍 👍 👍
Nu har jag fått min andra chans,
så nu jäklar kör jag! För när jag ska se
i backspegeln sen... Ska det bli ett leende
VILKEN JÄVLA TRIPP!
Så på med smilet nu kör vi!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar