lördag 9 november 2019

Matte har fått Bastu!

 Nu har man fått en
❤️ Bastu ❤️
Så nu ser jag fram emot lite relax! 
Idag va jag o hämta min mini bastu. 
Är så tacksam för all hjälp med den, 
Killarna slet för att plocka ihop den
och få den att fungera som det ska. 
Tack Berra o Hasse - My heros! 
Tur jag hade Lisa till sällskap, 
Kaffe och skvaller medans grabbarna 
Svor i källaren 😉👍
Nu ska jag bara släpa hem lite pub 
Grejer och annat smått och gott 
Som passar in i källaren.... 
Har ju en Saloon som ligger o skräpar. 
Nu kan den komma till nytta - igen 😊
Ja en ledig dag går fort.... Gick av i morse, 
På't igen i möra 08.00 o köra till måndag 08.00.
Sen va det jobb möte på dagen.... Så det 
Kommer gå i ett igen-pust! 
Ingen rast, ingen ro.... 
Full rulle - snö rulle! 
Ja snö ❄ har vi fått❄️isch! 
Och det dräller ner redigt.... 
Så lite spännande blir det när man 
ska ut o halka i möra bitti.... 
Men, men det e bara att snigla på. 
Men nu ska jag ta kväller, 
Vi höres o störes! 
❤️ Kramizzz❤️







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar