tisdag 29 oktober 2019

Snart slut på månaden. . .

Snart Halloween. . .
Pynt uppe,kanske inte uppskattat av alla ;)
Men va tiden går fort nu . . .tyckte vi nyss klev in i oktober.
Och har snart min första lång ledighet på nya jobbet -rart!
Imorgon kör jag 8-20 , sen ledig  i 5 dagar :)
Ska dock jobba några turer på Spådam , måste få kasta lite runor ;)
Men på lördag blir det åka båååååååååt!
Ska bli så rart med lite mini semester , lovar att jag ska njuta 
i fulla drag av go mat o dryck i dagarna två.
BAAAAAAAARA RELAXA
Snart dax för bingen , e lite små seeeeeeg .
Nya jobbet e tufft ,men jag gillart! Nya utmaningar var dag . 
Och detta dygn jag jobbade lyckades jag sova oxå-inte illa ;)
Det tar sig . . .det går bättre o bättre,dag för dag -fniss.
Och trot eller ej ,ser fram emot morgondagens pass.
Men nu mot sängen så man ork med det oxå . . .
Ha de gött . . .C U soon!
Kramizzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar