måndag 22 april 2019

Måndag. . .

Men vilken bra dag det har vart!
Jag har vart hemma mer eller mindre hela dagen.
Nu har jag lyckats boa in mej :)
Lyckades få in den sista puzzelbiten köksbordet!
Så nu åkte plastmöblerna ut !!! 
Va lite kul lagoma när möblerna var på plats 
fick jag besök av Liisa o Linda :)
Så vi kunna sitta i köket - som normalt fölk ;)
Fick så fin murgröna av dom :
TUSEN TACK!
Idag lyckades jag få upp lite lampor i 
lägenheten ,men det var inte bara o bara. . .
Det var nå fel på kontakten i taket , så det vart kortis. . .
slutade med att det kom hit en snubbe som 
fick  fixa huvudsäkringen i huset :D
Men med lite om o men så lyser det - så nu kan man jobba !
Det är ju inte stearin ljus som gäller idag . . .
Och i tanke på gårdagens tomteblåss till ljus e det ingen 
hit att jobba i stearin ljusens sken . 
För igår fick ett av mina ljus spunk. . .den lekte tomte blåss!
Detta lilla ljus sprutade stearin på allt. . . 
väggar,golv o min matta :/
 Men det fixade jag bort . . .hur???
Well , man tar torra tvättsvampar o gnor ;)
Vipps borta !Inga repor på väggen -Som nytt !
Nåja mattan får jag fixa i morgon ,
det var roligare att hänga upp mina
knivar över altaret ;)
Och att inviga ugnen idag. . .
Ungstekt kyckling (i påse m marinad) 
sedan vart det klyftpotatis o currysås. . .
Lite vardags lyx måste man få ha. 
Nehepp, dagens pass avklarad 00,30 . . .
Kändes bra att inviga nya jobbvrån:
 Ringt en del ikväll :) Så nu ska vi ta kväller 
så vi ork med en ny dag i möra igen.
Sååååååååå, natt i natt  - Vi ses!
Kramizzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar