lördag 20 april 2019

Då var det PÅSK!


Men det har jag allt jobba på idag  hemma i Eriksberg.


Nu när katten e borta ,så dansade jag runt med påsk pynt :D
Fniss. . . ja lite roligt ska man få ha ;)  lite kycklingar högt 
och lågt vart det medans jag hade tvättar dag . . .
Men vilket kalas väder det har vart + 22 C i solen -helt underbart!
Bara att njuta . . .så en o annan kopp kaffe vart det i solen .


Jahapp, va har man haft för sig ??? Well ,well. . .
Som de flesta har fattat så har man packa o bubba nu i en vecka.
Med start i måndags då första lasset med möbler hamnade 
här hemma hos mej i Lindesberg.
Fick nycklarna i måndags o sen har jag bubba grejer :)
Igår vart det första natta här i stora metropolen Linde,
men tur nog hade jag min Mask till sällskap ;)
Vi var nog bra slut efter allt möljande för vi somna 
som två klubbade sälar . . . kanske inte så himla konstigt.
Eftersom det har gått i 100 knyck sen i måndags.
Först flytta på dagarna ,sen jobba kväll o plugga på natta.
Men är bra nöjd med mitt lilla kryp in . . .
Vardagsrummet:



Sovrummet:


Lite firrar i akvariet så blir det bra ;) 

 

Köket e ju som det e , väntar på möbler. . . snodde in mina
balkong grejer. Och det duger gött , hade ju middags bjudning.


Det fungerar bra ;) 


Men lite slötid har det oxå vart mellan flyttlassen. . .
Han ju med en fika med Jimmy på Frosth´s här om dagen.




Det va lite vad som hänt här på siståne. . . 
Imorgon blir det o jaga lite fiskar o vårstäda i Gusselby.
Bäst att passa på när man är ledig över påsk.
Sen kör vi jobb o mässa i E-tuna nästa vecka :)
Nu lite film o mysa med Masken . . . 


Ha en bra kväll, vi höres o störes!
Kramizzz





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar