torsdag 25 april 2019

Ordning o reda. . .

. . .pengar på fredag ;) 
Nästan iallafall , löning idag -inga fel alls!
Nu har vi börjat få ordning hemma, igår lyckades 
jag få hjälp med att få ihop lite lampor. . .
Hade äran att ha hem Berra fixar allt firman :D
Han hjälpte mej att byta lite kontakter på lampor. . .
 Men ny lyser det o ingen elektriker behövde komma hem o rota i 
huvudproppskåpet :D Inte illa va!?!
Sen snickrade vi ihop mina sängben. . .
. . .så nu slipper jag o masken sova på golvet !
Sen konkade vi upp mitt stora akvarie . . .the big one!
Fast den har jag inte sättit snurr på ännu.
- men de två mindre e igång :) i köket :
Och i sovrummet vart det full snurr i stora:
 Igentligen skulle ålen bo där solo,
men det vart en massa annat oxå ;) 
Men det vart bra tycker jag ;) 
Idag har jag inte hunni med att greja så mycket .
har haft en pluggar dag . . . 
 Det vart llite lagoma göra innan det var dax att jobba.
hade ett dagpass idag 15-18 ,lite ovant .Men det gick det med.
I morgon blir det att åka mot E-tuna, då e det Mässa !
Öppet lördag 10.00-18,00, söndag 10.00-15.00
Då kör vi i Spådams monter ,har du vägen förbi 
kika in o säg hej ;) finns en massa smått o gott hos oss.
Nepp nu ska jag ta o gosa ner mej i soffan o slöa.
Lär ladda batterierna inför helgens bravader.
Ha en bra kväll , vi höres o störes!
Kramizzzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar