måndag 7 januari 2019

MÅNDAG

Jepp ,har gjort ett tappert försök till detta.
Meeeeeeeeeen ,det enda jag lyckats med är 
DRICKA KAFFE!!!
Men va tusan ,det e inte illa det ;)
Vart vaken sen 5,00 o försökt roa mej lite.
Det har vart lite typiskt måndag idag.
Mötet jag skulle på vart framskutet till nästa vecka.
Skulle shoppa ,det jag skulle ha va slut :/
Hem avboka tand operationen, skulle ju dit dagen innan
jag ska åka till sol o bad.Vart lite mutter ,men tänkte inte 
förstöra semestern med massa stygn igen. . .
Skulle fixa ny kod till mitt minuten kort, slutade med att 
de skicka nytt kort o kod-kul!
Då kan jag nog glömma att det kommer nu denna vecka ,
i tanke på postnord -bla-haaaaa. . . . 
Mina kläder jag beställt har ju redan försvunnit i posten,
så det gör vela detta med -suck. . . 
Knät bultar o ser snart ut som mitt lår-lika brett så fort jag går.
Kan bara ana att minisken o banden fått sej en rejäl törn.
Några frågor på det??? Precis bara att konstatera ,
mer kaffe o leeeeeeeee möe!
Allt e precis som det ska -eller hur? Det är ju måndag!
Ha en fortsatt trevlig måndag,
nu kör vi slut på arbetspasset. . . 
C U 2 Morrow!
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar