fredag 22 september 2017

Linde marken

 Idag hade vi den sk marknaden ,som har krympit  till en mini marknad.
Nog för det fanns det vanliga. . . godis ,körv o strumpor. . .  
Så även om det va lite knallar så kunde man hitta det vanliga "utbudet".
Men hör o häpna så vart det inga strumpor korv eller godis. . . 
. . .eller jooooo där ljög jag,brända mandlar-det va visst godis ;)
Fast vi gick flera vänder på marknaden idag, och massa kändisar 
träffade vi oxå under dagen :)  På morgon vart det att gå med  Anki,
så vi tog ett varv o landade sedan på 37:an. . . 
Då träffade vi på Pär ,blidde en macka o kaffe så vi orkade ta
ett varv till på stan :) Sen vart det att möta upp Jimmy o Jaana.
Blidde en liten påtår med kaffe oxå ;) Kul att ses!
Träffade många kändisar idag . . . 
. . .va kul att se er alla :)  På stan . . . 

Och
Nere på...
Det va full snurr där  :)
Där fick vi  ideén att dra en runda till med tåget. . . 
Och tur va vela det för vi hittade en riktig konstnär. .. 
Det gav spray burkar ett namn. . . WOOOOOOOW!
Check this out. . . . 


 Och sen gjorde jag dagens fynd. . . 
10 cd:n o 4 dvd:n +2 band för 60 spänn!
-Bästa va mina dvd:n ,METALL!!!!
Det godkände till o med Poolarn ;) 
 -Så jag hade inte fel med andra ord ;) ha ha. . . 
Det va lite av min marken dag , how was your day ???
Från att vi skulle gå en liten stund. . .till gå runt o runt. . . 
Tyyyyyyp "evighets maskin "så vart dagen bra faaast Lååååååång.
Så nu e det OVER and OUT!
C U 
Pözzzzzzzzzzzzzz







                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar