torsdag 25 maj 2017

Love this. . .

Älskar att se världen genom andra ögon. . . 
. . .allt ser annorlunda ut , känns bra :)
Vi har haft tur med att det vart en solig ,
härlig dag även denna torsdag - sommaren är här!
Förmidda´n va jag här hemma o tvätta lite o grejja.
Sen var det ut o fara med kören, vi hade samling vid 15,00
i stan innan vi åkte på studiebesök på Stupan i Fellingsbro.
Vi fick en rundvandring det var lite långa föredrag
till svar på alla frågor. . . men vem hade bråttom ;)



Vet ni en rolig grej. . . eller rolig o rolig. . . 
Hittade denna sak jag har hemma:
hos budisternas studie bord. . . 
 
dock en större variant . . . rätt kul fast 
jag har den inte för något budistiskt 
avseende om vi säger som så ;)
Efter besöket på Stupan så vart det 
avslutnings fika på Kingsgården .
Vi bjöds på jätte goda landgångar o
sedan kaffe o kladdkaka. . .
Det var ett trevligt avslut på denna termin ,
nu blir det sommarlov  nya tag sen till hösten igen.
Här hemma fick man sig ett varmt välkomnande av 
våra små ligister. . . 
Mattes pojkar - små änglar när dom SOVER ;)
Nu ska jag ta o försöka övertala dom att jag får oxå 
ligga i min säng. . .
Sen hoppas jag få sova lite längre än till 4.30,
det visar sig ;) så nu e det tack o go natt.
C U 2 Morrow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar