söndag 26 mars 2017

Sommar tid . . .

Ännu en gång vaknade jag till fel tid . . . va helt inställd på 
att det va inatt vi skulle fixa klockan. . . Tur så skulle man inte
sparka ungar till skolan idag. men det trevliga har vi i morgon.
Väcka en timme tidigare än vanligt . . . tyyyyyp . Spännande, 6.00
blir ju typ 5.00 (vintertid) - Pigga o glada??? Tror inte det va !?
Men idag har vi haft en riktig lyxdag :) Vi åkte till Herocity  i 
Södertälje. . .blev bjuden på middag och en trevlig shoppingdag.
 Vi var och åt Thai Buffe - Himmelskt gott!
Idag vart det mycke kyckling . . . starkt o gott!!!
 Och givet vart det lite glass o melon  till  efterrätt. 
Både för kidsen o oss ;) smarrigt var det .....
 Tusen tack för middan! Efter det vart det gå runt där.
Va mycke för barnen idag,, pyssel o tattoos 

Medans tjejerna tatuerade sig ,så gick jag med grabbarna till
Media Marks REA. Köpte ett spel till Joni och tjejerna fick en film .
Passade på att skämma bort dom lite idag - Prästen saaaaaa ;) 
Det kör ju vi med de andra gudbarnen , Joni e ju den av mina barn 
jag träffar sällan. Så då får man skämma bort lite ;) Eller hur?!
Sen hamnade vi bland vilda djur. . . .
 Och vi fick två rosa tigrar med oss ur djungeln ;)

 Vi tog korten vid en jätte mysig resturang. . . check it out:
Next tajm blir det nog mat här -mysigt .
Efter att vi jaga in våra tigrar var det dax 
at åka till Allan (Jaanas bror) o fika -som vi lovat igår.
 Efter fika hos honom åkte vi hem o slängde oss i varsin 
solstol o mös på altanen-så rart ! 
Men nu måste jag ge mej om jag ska ork upp vid 6.00.
Sååååå go natt o söv gött med er!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar