tisdag 28 mars 2017

Då e man hemma igen. . .

Åkte hem från Jaana igår. . . 
SAKNAR DEJ REDAN!!!
Har verkligen haft det bra hemma hos dej,
man brukar säga borta bra hemma bäst . . . 
Men i detta fall vet i tusan om man inte skulle
säga tvärs om . . . miss u . . . 
Och herre gud va tyst det är nu, saknar allt 
stök o bök med ungar ,hundar o katter.
Och solen o värmen, balkongen. . . 
Men vi ses ju snart igen ;) så ta med solen då !
Som sagt igår styrde jag skorven hem över,
fick en date med gubben på stan .
Han slutade tidigt ,blidde fin middag :) 
och ett försök till bio. . . öööh första gången vi 
har vart på bio o dom fick inte ljudet att fungera.
Do starta om filmen 5-6 ggr  till slut fick vi gå .
Det blev inställt. . . så nytt försök i morgon kväll.
Det blidde handla o hem sen, tur det han inte så
mycke mer än lägga mej på sängen så sa det pang!
Va bra slut , trött o mör efter körandet. . . 
Märktes öven i morse, orkade inte kliva upp!
Men det va rart att få ta igen lite sömn o min rygg
gillade denna dag -få vila o bara vara -GÖTT!
I morgon e det dax för sjukan , sen ska jag ta o boka
tid till vc för sjukskrivning. Lär boka tid till sukgymnast
oxå. För nu har jag inte kvar mina på sjukan - Suck.
Nåja får ta tag i det i möra. . . sen kanske man hinner
ta en fika eller så på sjukan. Sen skulle jag ta min
promenad oxå. . . fuskat lite med träning på siståne.
en se det har det vart värt ;) Haft en alla tiders mini
semester hos Jaana , den gör jag gärna om .
Men nu ska jag ta och avrunda detta, tänkte se klart
på Bull på fox . Sen rikta näsa mot sängen.
Go natt sov gott ,hörs i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar