måndag 10 augusti 2015

Då var vi här igen!

och i samma 4 sal fast i sängen mitt emot. . . 
det har inte ändra sig möe sen jag var här sist.
Hade min inskrivning o fick inte sparken ;)
Va lite nervig att de skulle anse att jag va lite
"för bra" pga att jag har träna som en idiot på
min gång. . .men tror ni det va ok???
Nääääh: NER MED HÄLEN!!!!
Ooooooops det hade jag ju glömt  ;)
Mitt schema har lite mindre gemensamma 
timmar me de andra,dom strök vissa grejer.
Men ni ska inte tro man fick hål timmar. . . 
Näää du det vart -mer träning !
Focus blir på gång o vardags dilemmor ,samt
att börja träna upp styrkan (gym) .
Så snart e man Back on track!-Hoppas jag !
Målet ska vara att gå kortare sträckor felfritt 
först inne o sen blir det ute. . . 

Så detta kommer bli intressant , när får jag första
raseri utbrottet ???Tyyyyyp -DET GÅR INTE!!!!!
Den som lever får se. . . .
Hade en rätt bra mjukstart idag , så det blidde en 30
minuters runda ute. För jag ,Åsa o Emma skulle leta
på den berömda Ica butiken för att slippa bli
flådda på våra slantar här på sjukan.
Sist betala jag 98 kr för lite frukt. . . 
Hur som haver så knodda vi ut ,sen var det ju så att 
ingen hade vart där,jag hade bara hört att vi ska gå
över vägen snett upp till höger från entren . . . o sen 
till vänster igen(så sa vaktis sist  ). . . 
Meeeeeeeeeeeeen , det va ju inte så himla enkelt,
vi gjorde en "Berras genväg" vart en helt onödig
Looooooping !Oooooops!
för när vi gick tillbaka från Ica så kom
vi rätt på entren . . . bara 15 minuter kortare väg!
Men vi fick ju en motions runda på 30 minuter
 på detta sättet -Sorry brudar!
Så nu har jag bjussa på veckans första bravad ;)
Och för att slippa väcka alla mitt i natta så börja jag 
fixa bordet efter midda´n . . .så slipper hela avdelningen
vakna av mitt skramlande som sist  ;)
Så kan det gå . . . Men nu har mina rums kompisar tat kväller.
Så nu ska jag ta o slå på en film , har ju alla tiders hörlurar 
jag fick låna med av Tigers fadder .
va tvungen att utse det så jag vet att han inte blir 
inlåst av husse idag -som igår. . . 
Han hamna i boa bakom lås o bom,husse hade 
lyckas stängt dörren o när  vi sakna katten så kom 
Bobbo på att han sett honom ute i bon.
Gubben svara men då kommer han ut , han har en lucka där.
Tanken va bra men det va bara att den va igensatt av en 
herr Eriksson. . . .mmmmm, så när jag va ut o ropa
så ropa en ynklig misse på mej o veva runt me 
tassen under dörren. . . genom den lilla springan kunna han
inte klämma ut sig. . . 
så jag hade en liten puttrig farbror igår.
Tänkte bäst att han får en bodygard igen . . . 
Men tillbaka till dagens nyheter från Uppsala,
Idag har vi inga flygande grisar ,så jag får nöja mej med 
att titta på film iställe. . . 
Fortsättning följer i möra -C U!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar