måndag 21 oktober 2019

Alvedon skål!

Haft nå jävelst ont i planeten - så nu blir det 
inte mer jobb förren mässa i helgen .
Måste repa skallen lite , försökte jobba . . . 
Meeeeeeeen  nu känns det som någon försöker
gröpa ur hjärnan med gaffel -IGEN!
Trodde det skulle va lugnt att jobba ,men när man får 
flera kunder efter varandra så blir det kämpigt . . .
Så bättre att inse -e man sjuk så e man :/
Well,well. . .bättre att repa sig nu så man ork med Expo.
Ser fram emot att åka o jobba där  :)  träffa alla vänner!
Miss u all!!! Ingen nämnd -ingen glömd , men möe kramar blir det!
Ja-happs förutom att gå o försöka slita huvet från halsen då ???
Jo jag e lite envis o försöker greja bort min värk ,dvs focusera 
på annat än smärta . . .fungera hyffsat i en kvart åt gången ,
tur det e många kvartar på en helg :D 
Så jag har pysslat med Halloween pyssel:
Älskar Samhain/Halloween !!! Mycke pumpor o lyktor.
Jaaaa,jaaa det e inte ännu -JAG VEEEEEET DET.
Men eftersom jag älskar det så möe så e man tvungen att börja 
i tid så man kan få njuta lite extra av det ;)
Sen fixade jag till gamla lyktor. . . hittade några i boa ,
som fick sig en Makeover ;)


 Några landa i Eberg o några hemma :) 
Tur Berra gillar Halloween ,eller han får lov att göra det .
För nu e det pyntat högt o lågt  :D    - Så det så!!!
 Ska jag stå ut med plinga tomtar . . .får han stå ut med min sjungande fisk ;)
Som sagt mycke plock vart det , fixade hemma med . . .
Det vart mer skura efter hundar än pynta . . .hade visit. . .
Men lite han jag göra , fick ett handtag av matte Jenny.
Vi slängde upp gardiner . . .
- tack för hjälpen  :)
Lyckades få till lite på ute platsen oxå  :)
 
Nej vet ni vad . . .nu exploderar skallen igen .
Mina ögon gillar inte detta med data o ljus. . .
Har blitt en gremling -BRIGHT LIGHT!!!!
ISCH ISCH ISCH
Men punkt här, nya tag i möra ,
ha de bäst så höres vi .
Kramizzz





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar