torsdag 26 mars 2015

Tack o go natt från mej . . .

 . . .till dej  -trodde du ja !
Näääääh, så lätt ska ni inte komma undan.
Måste ju dra dagens skvaller -eller hur???
Idag vart det :
SHOPPA LOSS !!!
Va tvungen att stor handla "lite" vart visst bara
4 matbutiker man trava igenom o en massa  påsar mat :)
Nu har man fyllt både skafferiet,kylen o frysen -nice nice!
Gubben vela inte hjälpa mej med det ,som tur fick jag hjälp
av Anki idag -TUSEN TUSEN TACK!
Som ett litet tack bjussa jag på fika på Frosth
Inga fel på en go fika mitt i shoppandet  :)
fast det vart att klia . . . det va ju nötter i denna goa
Budapest bakelse . . . men det var det värt !
Efter att man sprungit runt i butiker var det rart att komma hem.
Lagoma när gubben skulle iväg o jobba-igen. . .suck. . .
Iväg o tjäna mer klirr i kassa ;)
Min hjälte , han som jobbar o sliter solo. . .
Känns grymt att inte kunna jobba så han slapp slita
själv för oss. . . men vi får hoppas jag kan komma
på bena o hjälpa till på nå vänster här framöver :)
Men ,men så e det !
Kom ni ihåg att det var våffeldagen???
Det firades idag här hemma :)
Lena o Jimmy kom så vi åt våfflor o satt o skvallra
här till närmare 23.00 .
Tack för ni förgyllde min kväll !
Och tusen tack för ljusstaken :
Älskar min nya kyckling  Piik -a- Pooo ;)
Tiger gillar den också -goosi goos . . .
Berra fick allt smaka på våfflorna -de vart godkännda.
 
- Mmmmmmm gotti gott !
Slutet gott allting gott, det e bara att säga
tack för idag o slut för idag .
Vi ses i morgon!
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar