tisdag 11 augusti 2015

Träning träning träning . . .

. . . men inte e det en dans på rosor heller. . . 
Men dagens bästa va 25 m  gång med häl nere.
Lär skryta att det  va dagens bästa träning,
det va på morgonen för på eftermiddan e man bra
sliten  -då går an inte mer än nöden kräver.
Har haft en dag utan minsta lucka,full snurr hela dagen:
- morgon rörelse    
-gå träning             
-psykiater               
- sjukgymnastik     
- aktivitetsdagbok  
- medveten närvaro
Så nu känns det att man gjort någe vill jag lova.
I morgon hoppas jag få en håltimma . . . 
Hittills har de mölja in en massa extra,som idag 
spela dom in  hur jag gick o stod för att jag 
ska kunna se mina fel o brister. . .  samt att vi hade känsel
övningar -harsämre känsel på vä sida. . . 
Så nu ska man dra med karborrband o ull o diverse
annat jox på benen...Slibbigt!!! 
Nåja det ska vela göra nå nytta kan jag tro. . . 
Nu ska jag sluta klippra på tangenterna, de 
andra försöker sova. . . så nu slår jag på säsong 2
Har börja om från början , lär ju ha nå  
snyggt att titta på  ;) 
Så nu ska jag ta kväller,
 tack o hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar