söndag 9 augusti 2015

Pust vilken helg!

Vi har varit hemma hos Jordis freda´-lördag.
Tack Jordis för en trevlig helg -det gör vi om !
Det va Cruising i Fagersta igår, va bra väder o möe folk.
Lite laddnings krångel men annars hade vi kul.
Bobbo kom oxå upp ,tur det så vi fick led ljus hem på kvällen.
Köra med positions lysen e lite spännande. . .  så i möra
ska det mekas här hemma när jag åk till Akkis.
Men sen va vi o kika på Epa träffen på kvällen /natten. . . 
Sen vart det lite snurra runt i Örebro , va kul att ta en repa.
Tack för hjälpen o trevlig kväll/natt Bobbo , det får vi göra om .
Eftersom det vart aningen sent så vart det degit idag ,så det 
enda vettiga jag har gjort idag e att Packa inför morgondagen,
Så nu ska jag ta o plocka ihop detta så jag kan packa ner datan.
Sen ska jag titta på Australia . . . eller nå annat på dumburken .
Hoppas er helg har vart lika bra som min.
Nu får vi se vad denna vecka har i bakfickan åt oss. . . 
Träning ,träning o åter träning. . . 
Med andra ord -träningsvärk de lux hela vecka ;)
men nu ska vi tänk positivt! Jag kommer fixa att gå -så det så!


Hörs i möra kväll från Uppsala ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar