torsdag 19 september 2013

Aj aj aj aj aaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!

Ont, trött och ledsen. . .  allt på en gång.
E så jäkla trött har knappt sovi i natt.
Stängde av tv:n vid 01.00 men satt o läste igen
vid 03.00 nu e ögona i kors igen-suck.
hade så jäkla ont så jag kunde inte ligga still,
så snart har jag en funderar grop mellan sängen
och toan som i den tecknade serien "Baltasar".
Men jag har inte lyckas uppfinna nå mot värk
o sömnlöshet som han säkert hade gjort. . . .
Så idag blir det att hålla sig i soffa o gnälla.
Max att man går ut i köket o rotar i skåpena. . .
Det verkar inte komma nå nya filmer på tv:n , 
skulle vela se nå nytt när man ändå e bunden till soffa.
I morgon skulle jag till badet men e det så här lär det
inte bli nå bad heller. . . för hur ska jag köra in ?
Usch, jämmer o elände. . .
Föresten hittade en kul bild som stämmer
¨på mina krämpor rätt bra. . .
. . . även om man har fler krämpor ;)
Igår va jag till dr för info om läget,
det hade ju inte blivi bättre. . . konstigt va?
SUCK! ! !
Nu skulle jag hålla mej i skinne till
15/1-14 innan vi skulle göra ett nytt försök
till att testa jobba .Dock max 3 dagar i vecka
o 2 h per dag. . . ja ja vi får se va det blir sen. . .
Däremot skulle jag testa o försöka träna dagligen.
Tur nog så gör jag ju det ! Nästan varje dag ,
alla fall 5 av 7 ;) beror på dagsformen .
Men ,men så e det -gääääääääääääsp!
E så himla trött undrar om man ska ta en
liten tupplur på soffan till tv:n. . .
kommer ju ändå inge bra idag  :/
Tog extra piller nyss , så börjar känna mej
lite seeeeeeg - gääääääääääääsp!
Ska testa i alla fall att vila.
Natt i natt syns ikväll.
Byeeee!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar