onsdag 18 september 2013

Trött. . .

Idag e det hängigt värre, så himla trött!
Sovi som en kratta idag för min rygg knölade.
Tur så ska jag till dr idag och få besked om
mina MR bilder o alla prover.
Lite nervig e jag , en ny dr min gamla slutade ju.
Så det kan ju bli vad som helst igen :/
Sen ska jag  försöka ta en runda till bibblan ,
min bok hade kommit :)
Anki skulle med så det blir en fika på 37:an .
Då kanske jag kan få hjälp med att panta lite
burkar o flaskor jag hitta under röjningen .
Sen blir det nog lagoma att fara hem o kocka
middag till gubben kommer hem .
Gääääääääääääsp!
fattar inte hur man kan va så här vissa dagar.
Skulle behöva tändstickor för att hålla upp
ögonlocken . . . kanske fungerar med tejp???
Hmmmm. . . go lust att testa  för nu e det segt.
Och inte vart det bättre av att det e disigt ute,
nu saknar jag solen . . .
Kunde va sol en stund till, det skulle pigga på en.
Nåja jag får nog nöja mej med kaffe. . .
en panna eller två . . .
Have a nice day -C U Later!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar