torsdag 19 september 2013

Super trött. . .

 
Nu står ögona duktigt i kors,
jäklars va trött jag är!!!!
Men har lyckas hanka igenom denna dag ,
trotts att nattsömnen vart bla-haa i natt som va.
Nya tag i natt , misstänker att jag hinner nog
inte lägga ner hövve innan jag sover  . . .
Kan ju hoppas det i alla fall .
Idag har det inte hänt så mycke , legat på soffa
och beklaga mej . . .
fast jag lyckades kocka ihop en kålpudding:
Så ikväll lär man vela gå o sova med gasmask på ;)
Centralvärmen lär nog fungera under
gubbens täcke :D
Vi har inte bara tugga gjorde lite nytta också. . .
Städa ,
jag damma o Berra dammsög :)
Tur man får hjälp av han, vad skulle jag göra utan
hans hjälp ???
Tur man har en snäll gubbe <3
Men nu ska jag ta o rikta näsa mot sängen .
För ögena hänger som sladd lampor ur skallen.
Så tack o go natt ,
vi syns i mörrn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar