lördag 11 augusti 2018

Vilken dag. . .

En dag med kall ut i skogen , den har ropat hela dagen.
Va tvungen ut o trava hela förmiddan. . . 
Tykte mej se småfolk o troll över allt , helt magisk vandring!





Det va inte bara jag som njöt av vandringen , 
det va min trogna följeslagare Max the Tax :)
Han hitta "minsta" pinne att släpa hem . . . 


Sen har vi haft lek date i Linde med Tjejen . . . 
Så härligt att se hur bra det går för henne o hur glad hon e .
Det värmer hjärtat vill jag lova , vilken matte (+fam) som
har lyckas göra henne till en gla liten skit :)  





Nu e hon en smilfink som jag ;) he he . . . 
Efter ett par timmar på rastgården vart det hem , men innan det 
va jag o Masken o bada. . .



Min baddare på att badoa, älskar det . . . 


. . . men nu när det regnar ute. . .
Då står han vid dörren o tittar på mej som jag vore dum som
ska ut o gå med han .Han vägrar o gick o la sig .


Vad göra???? ja det e att bänka sig i soffan o se gla ut o hoppas att 
det ger sig snart med regnandet , mr vill inte ut  :/  
Undrar vem som bestämmer. . . ja inte e det jag iallafall :P
Så kan det vara, nu ska jag ta o gojsa ner mej i soffa.
C U SOOOOOON!
kramiz







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar