söndag 12 augusti 2018

Nytt Jobb

Längtar nu tills jag får börja jobba. . . 
Har fått världens bästa jobb som spådam!!!
Så snart kan ni ringa / maila mej ;)
Kommer lägga upp mer info när jag startar,
men ser fram emot detta. . . massor!!!
Speciellt nu när energierna sprudlar , 
vill jobba med detta 24-7 , 9-24 iallafall ;)
Tycker det är roligt att kunna använda sina kunskaper.
Givet kommer jag fortsätta som Prästinna,
-Det är ju mitt kall !!! 
. . .Och  studierna fortsätter inom Prästinne livet.
Kommer även va på Mässor som vanligt o arbeta som Völva.
Så mitt liv rullar på som vanligt ,förutom att jag kommer jobba
som spådam när jag inte jobbar som Prästinna/Völva.
Kommer bli alla tiders bästa COMBO!
Så nu ska jag ta o läsa lite läxor , men ser fram emot 
en ny vecka o nya tag. Nedräkningen till jobbet har börjat!
Natt i natt på er och kom ihåg:
Lyssna inte på andra, lyssna på din inre röst.
Ingenting är omöjligt - det omöjliga tar bara lite längre tid. 
FÅNGA DAGEN  MED GLÄDJE O KÄRLEK!
För det är DU värd,
Kramizzzzzzzz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar