torsdag 26 juli 2018

Borta bra hemma bäst. . .

Och det är ?
Well, Home is where the heart is!
Hart huserat på Gotland nu ett tag , ack va rart det va!
Har haft otroligt bra på tempelgården -Love it!
Har hunnit åka runt o sett en massa magiska platser,
lärt mej en massa nytt.Fått arbeta som Völva.
Deltagit på mässa i Visby, mycke har jag hunnit med 
under mina dagar hos Tove på Gotland.
Här lite bilder. . . 





 Har massor med bilder. . .både från Toves o mina besök
på olika ställen, museum,rös,skepp sättningar ,
jobb o ritualer.
Tänkte jag skulle ladda över alla kort ,för nu e minneskorten fulla
i båda mobilerna-jobb o privat  ;)
Sååååååååå,lite kort vart det -he he . . . 
Det kommer -snaaaaaaaaaaaaart!
Va har man pysslat med sen man kom hem?
Det vart att suga tag i alla hemsysslor , det finns ju alltid
någe att göra. . .matlagning,städning,tvätta . . . 
Det e som sagt "VARDAG".
Sen har jag ju haft fullt upp med att få till min husvagn,
måla klart luckor,idag vart det att börja smacka upp dom o lister .
Så i morgon borde den proseduren bli klar :)
Visar sig ;)  inte mycke kvar nu ,köpte lite tyg till att sy nya gardiner 
o överdrag till dynorna :) Blir så bra så .
Ooooooops klockan drog iväg igen -suck 00,40!
Dax o plocka ihop för idag o gå o lägga sig kanske !?
Så man ork med en full snurr dag . . . 
Ha det bäst , så höres vi snart igen .
Kramizzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar