måndag 14 maj 2018

Ska aldrig mer . . .

. . .bygga tält!!!Snälla får jag infall så lova mej att ni 
säger åt mej på skarpen att inte göra det !!!
Detta bygge går åt SKOGEN+MOMS! Innan jag ens har 
fått ihop mitt plock i pinn-MORRRRRRR!!!
På A säger jag att mina sk pinnar e felmåttade , trotts att de
var mått beställda efter ritningar  :/
 Nog för jag skulle korta av vissa en aning ,men det va fel plankor 
som e korta. . .så jag skulle va smart att räkna om ritningen.
Ska ju va lätt . . . well,well om man hade det på papper ja.
Men så smart va jag ju inte, hade på mailen , så jag satt o glira på
den i mobilen . O lyckades givetvis sopa bort den oxå :( 
Okaaaaaaaaaaay , efter en massa ramsor så lyckades jag hitta en 
kopia på den . . . men sen kom ju dilemma två.
Få ut den på papper . . . Jippiiiiii,min dator känner inte av skrivaren.
vart hittar man det på kvällen då ??? Jo man ringer runt o lyckas 
få till en date så man kan få ut lite ritningar. . .
Det va ju inte smärtfritt det heller för den skrivaren fick spatt ,
o skulle skriva ut dubbletter . . .fast det önskar jag att jag ta´t just nu.
För va händer när jag äntligen kommer hem o lyckas slå ner röva 
för att leka matte snille o räkna om måtten på mina brädor. . . 
Joooooooo min stol ute gav vika. . .
 (skulle lagas i möra, men va hjälpte det mej nu)
Jag landar på backen får kaffet över mej o alla papper!!!!
FYYYYYYYYYYYYY F-N!!! 
Jag va lika dränkt i kaffe som mina ritningar . . . 
Och lovar jag har en svanskota -den känns de lux :/
Underbart!!! Love this shit! -NOOOOOOOOOOOOOOOT!!!
Givet vis klarade sig dom sidor som inte va viktiga, medans de med
mina mått o montering simmade i kaffe o texten vart "hemligt" ser
ut som nå grekiska eller heroglyfer -damn!
Så nu har jag gett upp för idag , det e inte meningen tydligen :/
Arg som ett bi ,så nästa man som säger tält får en planka i skallen!
Har gett upp för idag , kläderna hänger på tork o papprena lika så.
I morgon blir det : börja om från början. . . blahaaaaaa. . . 
Så nästa gång jag planerar tok byggen. . . Se till att jag slår dem ur 
hågen innan jag ens börjar hamstra material -PLEASE!!!
Detta e bara början . . . för sen ska tyget dit oxå . . . 
. . . SUCK . . .
Fortsättning följer . . .en planka hit ,ooooooo en planka dit . . . 
o Jag hatar alla brädor!
C U




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar