fredag 30 september 2016

Trött o mör. . .

Då var det fredag, har haft en bråkig natt -igen. . . 
Sitter här i soffan o försöker bli pigg , även om jag har 
vart uppe sen klockan 5.30. Har legat o lyssna på blåsten.
Det har vart en halv storm ute, trodde taket skulle lyfta .
Nog för plåtar på ladan har flygi av . . . kul i jul :(
Riktiga höst stormar. . .
Bäst vi håller i oss så vi inte blåser bort ;)
Idag e det dax att åka till Stockholm på date.
Ska åka tåg med Camilla från Örebro ,packade 
min resväska igår. Men kom på att jag lär nog
packa om lite. . . Har ont i ryggen ,så jag lär
plocka o lite kläder. . .mjukt ska det bli.
Men jag har ju lite tid på mej, ska bara till min 
hjärnskrynklare vid 11.00 . Ska vela tjata om min 
avhyvling i förra veckan. . . men jag e laddad .
men vi får se vart vi landar. . . var ju inte direkt 
snäll i luren när jag avhyvla smärtmottagningen.
Men tycker de behandla mej som skit. . .
. . .det va droppen som fick bägaren att rinna över.
Nu ska vi ha  positivt tänkande!
SÅ DET SÅ !!!!
Och nu ska jag ta helg , ni får klara er utan mej
till på söndag. Ska ta lite semester ;) men då har 
jag kanske nå vettigt att skriva om på söndag.
Ha en bra helg ,det ska jag ha garanterat ;)
BYE BYE!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar