torsdag 29 september 2016

Packar dag. . .

Idag har jag vart med moster o packa ihop
i morfars lägenhet. Kändes lite skumt att va där .
Men samtidigt lite som avslutande. . .man fick 
lite minnen när man va där, men ändock på ett 
positivt sätt . Efter lite packande åkte vi hem 
till moster, hon bjöd på sin super goda gratäng
och lunch korv till det -tusen tack ,super gott!
Sedan vart det kika på akvarierna och spana
in hennes nya fiskar o polkagris räkor.
Röd/vit randiga - COOOOOOLT!
sen när jag kom hem vart det dax att packa
inför helgens tripp till Stockholm!
Ska träffa tjejerna som jag dela rum med 
när jag låg inne på Akkis i Uppsala.
Ska va med sväng gänget hela helgen :)
Värsta e att packa . . .man ska ha med allt
o inget igen. Kabinväskan e bra liten. . . 
lär nog pulla ner resterande i ryggan som 
jag ska hänga på min rulle. . . Men sen  får
det va bra- så det så! Nu ska jag ta kväller,
läsa lite mer i isfolket serien bok nr 8
 Den står på nattens göra lista  ;)
Så nu har jag inte tid med er, 
tack o go natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar