lördag 27 augusti 2016

What a day!

haft en alla tiders dag , även om halva dagen 
vart en låååååång väntan  på gubben ;)
Det va så här att han skulle sluta 15.00 idag .
Bobbo o Robban kom över med mitt bord o stolar 
efter gårdagens kräftfiske. . . ni minnsva:



 Som sagt  dom kom över med grejerna , så jag tänkte 
passa på att åka in med dom till stan för att handla.
Så kunde jag åka med Berra hem vid 15.00.
lagoma när vi var på väg till Linde ringde gubben. . .
Han skulle sluta 17.00 - Fyyyyyyy F-N !!!
Så där stod man på lidel parkeringen o filosofera
-vad skall jag hitta på!?! 
Jooooooo, då ringde jag Anki o fråga vad hon gjorde.
Efter som svaret vart :inge.
Så vart det att vi tog oss en tripp till 37:an :)
Blidde lite fika, sen jaga vi pokemons på torget ;)
Sen vart det att traska bort till Lidel igen o handla
lite innan gubben slutade.  Tur nog vart det 17.00 , 
så slapp mjölken bli sur  :D
Men tusen :

för sällskapet Anki !
Sen blidde det ilfart hem o snabbt byta om för vi skulle
på skaldjurfrossa på arena restaurangen Kryddan.
 Super gott!!! 


 Tack alle sammen för en jätte trevlig kväll!!!
Detta avslutades med lite åka på stan  :)
Jimmy i Dodgen 
och vi i Chryslern 
Det va allt för idag , vi hörs i möra!
Kramiz






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar