lördag 20 augusti 2016

Pust . . .

Pust vilken dag , nu e jag kaput. . .
Har haft ont till o från ,jag fungerar så länge jag 
har extra piller i mej. . .sen så fort det e slut me
verkan så kommer värken-blääh!
Men jag lyckades åka in en sväng till stan, 
hade sällskap av Anki idag. Va på jakt efter 
ytterkrukor till mina inne blommor. . . men jag 
hittade inga roliga . . .Erikshjälpen hade inga
som jag gilla -vill gärna ha lika dana . 
Sen va vi förbi plantmarken ,men där tittade vi,
för jäklar va fina krukorna va -det va även priset.
Så vi åkte tomhänta där ifrån, blidde en paus på
Frost kondis i stället . Blidde extra piller o en jätte
go macka :) tur man kunna ta en pause där. . .
Tack för fikat Anki :) det va jätte gott.
Efter fikat vart det handla innan man skulle hem,
Man va ju lite lagoma såsig när man kom hem.
Fick besök sen av Yvonne,Denize o Nikita .
Vi skulle fixa mask till kvälls fisket . . .
Va o fiska , försökte få ihop lite till kräft fisket.
Jag o gubben kom dit lite senare än fiske ligan.
Dom hade lyckats fått 2 firrar , för oss tog de 
bara masken. . .retstickor.
Får åka ut fler ggr ,det e ju kräft fiske först 
nästa helg.Eller rättare sagt på fredag.
Men ,men nu e det färdi skrivet med mina händer ,
dom strejkar lite. . .Ska kika klart filmen på 7:an.
Hans o Greta -häx jägarna
Med denna trailer säger jag tack o go natt!
C U 2 Morrow!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar