måndag 22 augusti 2016

Grönt var det här!

Idag har jag tat hand om mina grönsaker.
Kan inte säga att mina fingrar är gröna, de vart 
snarare svarta av all jord jag möljade med. . .
Orkade dock inte ta alla mina blommor o skott,
men tur det är en dag i morgon oxå.
För lite blommor är det -pust. . . 







 Och  jag har en del kvar . . .  som denna balja. . . 


Efter planterande fixade gubben middag :)


Det va inte dumt det , bli serverad -tack Älskling !

Tanken va att ha en lugn hemma kväll , men det vart lite
upp o ner efter att Tiger vart krasslig. . . men han mår 
ganska bra just nu. . .Hoppas det håller sig så , annars får 
det bli vetrinären i morgon. . .suck. . .
Men nu ska vi tänka possitivt ,han klarar sig .
Så e det bara!
Och nu tar vi kväller, ha de gött. . .
Adios!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar