torsdag 10 april 2014

Vilken dag . . .

 
Jisses vilken dag det vart !
Hade jag inte trott sen jag slog igen datan i morse. . .
Det har vart en riktig Joj-jo dag . . .
Fick förmiddags besök av Helen o Murre.
Tur det , då vart det en paus i städeriet  ;)
Och ut i solen en lita stund. . .
 
 
Moster kom också förbi på fika ,
har jätte fina vykort till salu som e tryckta efter
hennes tavlor (som hon har målat).
Sen gjorde jag klart min vecko städning.
När jag hade skura klart vart det att suga i kaffe tarmen ,
så jag åkte förbi Madde o tog en kopp kaffe .
Där vart jag smittad av påsk flunsan. . .
Så på vägen hem svängde jag förbi andra huset
o rota fram en låda med påsk grejer. . .
 
 
Nu kan jag också ta o påsk pynta lite :)
Så i möra blir det o hämta påsk ris - så det så!
Har förberett lite inför morgondagens besök, va o handla
me Anki -chips , dricka  mm.
Ska ju ha natt gäst ju -MY :)
Så nu kan jag plaska o åk förbi mormor,morfar o moster
o slippa stressa hem  :) nice ,nice. . . .
Men vet ni vad dagens bästa var????
Jag fick en hälsning från pappa,
han skickade en hälsning på en sittning.
Men nu känns det riktigt rart att kunna släppa taget .
Kunna rensa lite bland saker utan skuld känslor osv.
Fick lite svar på tal, men nu vart jag sugen på att
boka en själv skulle vela ha lite hjälp på traven . . .
Positiv energi e inga fel :)
har känt mej harmonisk idag .
Tack för meddelandet -den var välbehövlig <3
 
 
Men som sagt nu e jag aningen trötter
efter dagens bravader .
Så nu ska jag ta o sikta in mej på
sovrummet o gå o snarka lite ;)
Tack o go natt ses i möra!
Kramizzzzzzzzzz

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar