tisdag 1 april 2014

Trude-luuuuuuuuu

 
Kom nyss hem från kvällens kör övning,
känns rart att ha fått sjungit en trudelutt idag.
Har känt mej gla idag . . .
kan det va soooooolen tro!?!
Det har vart sol hela dagen, satt före kören
och njöt av den fina vyn när jag stod vi
 kyrkan i Linde. . .
 
 
Det va så fint att titta ner mot kyrk bryggan. . .
 
 
Kan man göra annat än njuta när det e så här???
 
 
I don´t Think so!
Hmmmmm, va har man gjort mer då . . .låt se. . .
Vart väckt som vanligt av Jennys ringning. . .
Hon har ju blitt min automatiska väckar  klocka!
Fast första gången hon ringde hörde jag den inte,
kan lugnt säga att jag Snoooza :D
Men sen vart det skvaller o kaffe på möra.
Sen vart det att Säga grattis till Jaana.
Hon fyller år idag -GRATTIS VÄNNEN ! ! !
Sen va det dags att hoppa i palterna o dra mot stada.
Hade en tid till sjukan , men innan det vart det en snabb fika
vid Amiz skulle fixa lite jox. . .
Hmmmm, sen vart det sjukan o där vart det en ok
stämpel vid psykologen :)
Är inte sjukare än vanligt . . .
 
 
Och  gnäll inte på mitt beteende !
-JAG BLIR SOM JAG UMGÅS  ;)
Så det e ditt fel - he he . . .
Efter sjukan vart det en kopp kaffe hos Lotta
 
 
det va rart -tack Lotta!
Sen vart det hem o slänga i sig lite mat innan kören.
Så kan konstatera att det har vart
full snurr i dag också.
Men nu e det tack o hej
från mej !
 
 
 
 
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar