torsdag 3 april 2014

Torsdag. . .

Ja o va jag längtar till i möra,
för då börjar helgen!!!
Man slipper fläng o far AB med allt trist . . .
O man har gubben hemma :)
Men det va ju bara torsdag idag .
Har vart till stada på
Och det måste jag erkänna att det kändes
helt underbart okej idag .
Vilken skillnad att gå till vårdcentralen
på ett yoga pass.
Det var en order pga min stress ,
jag var seg sirap när jag kom ut
från yogan idag . . .
Det var rart att ligga på en brits me
täcke o kudde . . . myyyyyys pyyyys  ;)
Lyssna på musiken o koppla av,
så det kommer jag gå på fler ggr.
Jepp du läste rätt!
JAG SKA PÅ YOGA,
alla fall när det e som idag .
Sen har jag vela inte gjort så mycke mer vettigt.
Satt o sticka lite på andra skaftet på
Berras strumpor . . .
Och garn inspektören hade kontroll
så det blir rätt ;)
Hmmmm, sen kom andra Lindberg på kaffe . . .
Hade Eva -Lena på kvälls kaffe igår :)
det va jätte trevligt -tack för titten Lena <3
Jepp det va Jimmy som kika förbi idag ,
han skolkade inte från nån kurs idag  :D
Skoja med Lena igår att han kommer vela hit när han
smiter från dans kursen . . .
Men idag va han bara kaffe sugen .
Så det vart tv o fika  :)  , nice ,nice!
Men nu börjar jag bli gäspig. . .
Kanske dags att gå o sova i morgon blir det
en låååååång dag i stan .
Först blir det plaska med ankan ,
sen lovade jag fixa påskris till mormor.
Sen ska jag hem till dom , fixa riset o fixa mat.
Sen hem o kocka ihop lite middag innan gubben kommer hem .
Så det kommer bli full snurr igen.
Tur det e fredag!Sådet blir lugnt sen . . .
Bäst att säga natt i natt , nu laddar vi för fredag!
Bye!
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar