söndag 20 april 2014

PÅSK AFTON

 
 
Idag har man då firat påsk afton med mina nära o kära !
Haft en kalas bra dag ,förutom att Maria o hennes familj
skulle vidare  idag. . .  Suck det vart såååååå tomt efter dom .
Men vi ses nog snart har jag en känsla av ;)
Men vi tog vara på varje minut idag ;)
Blidde mycke mys o bus . . .
 

 
Både av mej o Berra .
Men det e svårt att låta bli detta lilla charmtroll-
Han e ju bara för go han <3

 
Sen vid lunch kom det lite fler gäster.
Bertils systerson Jimmy,
 Hans tjej Tessan o deras dotter Jessica.
Samt Berras bror Christer.

 
 
Sicken tur nu fick Maria träffa sin kusin o farbror :)
Och Börje fick leka med sin tre menning ,
vart ju rena rama släkt träffen . 
 
 
Men sen vid 13 .00 tiden vart det dags för gästerna att
åka på Marias gammel morfars 80 års kalas. . .
 
 
Gu va jag saknar er redan!
Och det e så jäkla tyst i huset :/
Mitt i deppandet kom det ett samtal,
vart bjudna över vägen :)
Så ikväll va vi ner till Amiz o Roger på Påsk middag :)
När vi kom ner till dom möttes vi av häxor :)
 
 
Medans gubbarna satt i kvälls solen på verandan,
fixade vi tjejer middag . . .
Och gött vart det ,blir sol i morgon  om vi säger som så ;)
 
 
Smakade Smaskens!!!
Och det gjorde godiset också . . .

 
Men nu ska det smaka med lite sömn också e bra seeg .
Och i morgon ska man upp tidigt ska upp o sjunga me
kören i morgon. . .  så inte vart det sovmorgon i morgon
heller. . .nåja sova får jag göra när jag blir gammal. . .
Men nu e det tack o go natt från oss i Gusselby .

 
Sweet Dreams På Er!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar