söndag 20 april 2014

GOOOOOOOOOOO MÖRA!

Ti-tuuuuuut!
Jaha uppe me tuppen idag med :)
Ska till kyrkan o gala (som Berra säger ) idag.
Har suttit här på morgon o titta på Scooby-doo.
Lite lagoma avanserat tv program på morgon  -eller hur?
Tänkte sitta en liten stund till innan det e dags att göra sig i ordning
för kören o iväg o sjunga upp .
Igår kväll skulle jag leta på nå nytt till kyrka, men  det slutade med
samma vanliga som sist min vita polo, men denna gång vart färg klicken
 en röd väst. . .För jag har inte nån " fin blus eller juveler i rätt färg.
Eller jo kanske men jag ska känna mej bekväm i detta också.
Annars e det ju ingen mening -eller???
Värsta e nog att jag har tryck på alla mina tröjor med rätt
olämpliga saker att ha i kyrka.
Så bättre att ha samma polo ,slipper det bli tok . . .
Så det så!
Jaha ,sol fick vi idag . Verkar bli en sån dära fin o varm dag!
Så det blir nog slå på grillen ikväll igen :)
Hmmmmm, men det visar sig .
Ha en fin dag alle sammen
så hörs vi kväll.
KRAMIZ
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar