söndag 13 april 2014

Då var det helg

Solen skiner och man går med ett leende på läpparna :)
Verkar bli en helt underbar helg!
Igår såg dagen ut så hära i stora drag:
 
My sov ju hos oss och vi hade en mys förmiddag.
Vi hade bland annat Födelsedags kalas för:
DORIS hon fyllde 2 år
Detta firades med chips,dricka

Vi tittade på på filmen
Den hade sina poäng :)
 
Sedan vart det skjutsa upp Berra till Aspafallet.
Han skulle packa ihop lite jox som va kvar .
Sedan for vi mot stada, skulle hämta upp sy junta tjeterna.
Men det vart en Looooooop förbi Mejk .
My hade ju fått lite pengar som brände i fikan .
Så det vart Shopping innan vi kom iväg. . .
Så igår var det Jennys tur att ha Sy juntan hemma vi sej.
Dagens sväng jäng :
Fick en till ny medlem My :)
Hon e sååååå duktig på att sy titta här:
Sytt helt själv :) Duktig tjej <3
Hmmmmmm, tiden gick fort hos Jenny igår .
Det vart riktig junta, vi diskutera allt mellan himmel
o jord och solen till andra änden av vintergatan ;)
Men det var riktigt trevligt -tack tjejer !
När vi väl va i stada kom jag på middag. . .
lika så Amiz zå vi ringde gubbarna som tydligen båda
va i aspafallet. Det va hungrigt även i skogen
så trippen slutade med PIZZA!!!
Smaka smaskens -att det kan va så himla gott med pizza!?
Vi han med lite bus också innan det vart att kväller. . .
 
Berra o Anastacia vart Leningrad cowboys !
Riktiga vatten kamningar -he he . . .
Sedan åkte Roger o co hem , antar att de inte ville ha med mer
jox från oss, lyckades skicka med lite krukor, muggar , ljus jox mm.
Allt jag slipper att packa e positivt ! Så det så ;)
Så vart min lördag-inge att klaga på tycker jag . . .
Och sen vart det efter en lååååååååååååååång natt
blidde det en underbar solig
Sitter här i soffan medans tvätten snurrar runt i maskinen.
Passar på medans vi sitter o tittar på tv o har en slö söndag .
Det e en film på 5:an
Har sett den tidigare men det e bra med en repris ,
då kan jag ju sitta här o klicka . . .
Och sen tänkte jag ta o pilla lite med handarbete.
Föresten så fick jag en överraskning idag , hoppas jag
bara får se den snart . . .
Jimmy hade fixa en kapsel maskin åt mej idag .
e såååååååååååå nyfiken på den !
Spänningen stiger vem vet ikväll kanske jag kan få
en kopp gott kaffe ;)¨
Men det återstår o se -eller hur !?!?!
Well,well, nu slutade min tvättmaskin att mala.
Så dags att kila iväg -
C U LATER !
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar