lördag 29 mars 2014

Suck vilken dag . . .

Idag har det vart en tung dag . . .
sagt farväl till en god vän.
Var på Bosses begravning idag.
 
 
Vila i frid vännen, kommer alltid att minnas dej .
Många styrke kramar till familjen . . .
 
 
Kändes tungt i kyrkan, livet hann i kapp igen .
man tänker på alla de nära o kära man förlorat.
Det har vart många på en kort tid tycker jag.
känner sorgen för alla nära o kära till Bosse,
vet hur tung tid detta är.
Vi sörjer alla på vårat eget sätt.
Som sagt
~~~~~~~~~~
R.I.P.
Hövdingen
~~~~~~~~~~
Efter begravningen var Bertil tvungen att gå o
jobba igen . Som tur va fick jag sällskap av Anki.
Så vi gick hem till min mormor o morfar
på fika för att få annat att tänka på .
Och dom va glada att vi kom så
mormor fick visa runt lite medans morfar
o jag fixa i köket . . .
Han koka kaffe o jag duka o bulla upp . . .
 
 
Och sen vart det fika :)
 
 
Dom e goa ,
Mormor o Morfar
 
 
Sen pinna klockan iväg o det va dags att fara hem över.
Träffa Anna o hennes gubbe utanför .
Vart en liten pratstund innan hemfärd.
Väl här hemma vart det grilla lite o njuta av solen ute.
Det va riktigt varmt ute på kvällen o inte
blåste det heller -så det va toppen väder.
Däremot flippa min rygg ur lite efter dagens bravader.
Så  efter maten vart det soffa ,tv o stickning.
Men vet ni vaaaaaaaaaaaaaaaad !?!?!
Jag har gjort klart in första strumpa :)
 
 
Och vet ni en sak till. . .
DEN GICK ATT  ANVÄNDA!
 
 
Det va vela inte illa för att va mitt konstverk ;)
Så nu kan jag nu ta kväller med gott samvete  :)
Gubben snarkar o katten lika så . . .
kanske borde lägga ner detta med,
så jag också kan snarka.
Natt i natt på er! syns i morgon. . .
Njaaa det e ju senare idag  ;)
Så hej då !

 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar