lördag 15 mars 2014

Sovmorgon de lux . . .

Haft en underbart lång sovmorgon till 9 idag ,
sen fick man ligga kvar till 10 o mysa under
 täcke. . nice,nice.
Gubben ordnade frukost i vardagsrummet,
så det har verkligen vart mys pys hela morgonen
 -ljuvligt!
Passar mej ypperligt för jag e aningen mör idag ,
men det hade jag förväntat mej också .
För igår var man "lite" speedad iller ,
 men det va skönt att
kunna röra sig . . . gjorde gott i själen <3
Ooooooh! Solen skiner :) underbart!!!
Livet kan inte bli bättre!
 Eller jo om det blåste lite mindre. . .
men jag e gla att det e sol för nu
 laddas mina batterier :)
Jaha o dagens plan . . . njaaa, har ingen direkt plan .
Funderar på att fixa lite i lekstugan medans
gubben pysslar ute.
Fick en liten ide på det , och sen e jag sugen på
att göra lite fint på våran veranda,
skulle behöva tomta av där . . .
Men ,men få se vad som händer idag  ,
tart lite som det kommer.
Just nu e det te o data stund medans mina piller
 ska börjavärka , så man kanske kommer igång
 o kan gö nåt av hövve taget .
Men nu ska jag ta o glutta runt här i dumburken. . .
Vi hörs ikväll, såååååå . . . .
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar