fredag 14 mars 2014

OOOOOOH!

Vilken härlig daaaaaaaaaaag!
Har njutit i stora drag av denna dag ,
har mått bra . . . det va länge sen man njöt av fredags pyssel.
Jag bytte bords dekor o damma lite. . .
Har pyssla runt hela dagen , njutit av att värsta
smärtan va borta :)
Sen lyckades jag hitta tvätt vindan i boa
vart ju sugen på att hänga ute nu när solen sken.
Och jag lyckades petade ner den :)
Det e så härlig doft på tvätten när man kan hänga ute <3
Jag tvättade några maskiner, det vart inte jobbigt att
ta ut det- Hade korgen på min rullator. . .
 Så jag har lärt mej att inte anstränga ryggen på
fel sätt, bra va!?!
E lite nöjd över dagen , hoppas det blir soligt i morgon med.
Vill sitta ute nu när gubben tog hem våra ute möbler.
Fick hem mitt glasbord o tillhörande sol stolar -Äntligen!
Så nu längtar jag till i morgon , sen e det bara
grillen kvar att ta hit ,
Sen kan man njuta av alla fina dagar ;)
 
Men nu ska jag njuta av freda kvällen me gubben .
Blir mysa ner sig i soffan .
Ha en mysig fredag kväll , så hörs vi!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar