lördag 22 mars 2014

Plock i pinn . . .

Efter en mys morgon med mina gubbar
åkte jag o gubben till andra huset för att
plocka ihop det sista ur varje rum.
Det va lite plock e pinn  . . .
Diverse kul hittade vi när vi packa.
Men vi lyckades få ihop 3 tomma rum!
Känns riktigt nice :)
Sen tog vi o värmde bastu. . .
. . .vissa hade lite brådis ;)

Och dom säger finnar e tokiga i bastu!?!
Den hinner inte ens bli varm innan mr
satt där o värmde sig :P
Men ack va rart det va att basta idag.
Till o med jag satt i bastun flera timmar .
Idag planerade vi bastu bygget här hemma.
Och hur vi ska göra med övervåningen. . .
Kommer bli kalas bra :)
Bästa ide´erna kläcks i bastu -så det så!
När vi kom hem vart det att grädda våfflor
till kvällsmat
Himmelskt gott med fras våfflor <3
Vi köpte ju mixar på mejk för 3 kr/st
Smakade smaskens!
Det vart riktigt firande idag !
För vet ni vaaaad!?!
Jag brumma runt idag :)
Gick skiita bra och fick godkänt på körning :)
Älskar detta!!! Vilken frihet man får igen !!!
Lättare att komma från punkt a till punkt b
utan att hela tiden be om skjuts  hela tiden.
Känns toppen !
Just nu sitter vi o tittar på
Blir lite rörigt att skriva o titta. . .
så nu ska jag sluta skriva ;)
Men vi höres i möra efter sy-juntan. . .
Det ska visst va hemma hos mej i morgon .
Få se hur många som ploppar upp i möra,
det e kul att sitta o bubbla o grejja me sitt
handarbete. Och vill man inte sy eller göra
nå annat så går det lika bra att fika också ;)
Hövve saken e att man träffas o har kul!
Så det så!
Men,men det e i möra det . . .
Nu ska jag ta o glutta på tv.
C U 2 Morrow
Kramizzzzzz
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar