söndag 25 september 2011

Helg

Helgen e snart slut och en ny arbetsvecka börjar...
inte för jag ser fram emot det för fem öre... :(
Men ,men det e bara att bita ihop o gå iväg i morgon-suck....
Jaha vad har hänt sen sist då? Nja inte mycke ,
är inte bra ännu och har haft tryck i bröste .
Känns som pumpen skenar iväg,blir inte bättre av bricanyl vill jag lova.
Tur man ska till dr på besiktning på torsdag...ska bli intressant att höra
vad dom har att komma med denna gång...
Ska bli test kanin igen...men bara det ger nå resultat så blir det nog bra.
Men tillbax till det vesentliga... vad jag hitta på ...
well igår klippte jag gräs och plocka in lite ute möbler.
Avslutade med att glutta på film:
 Fast 5 var bra-höll deffenitivt mottet för denna serie...nice....
 Inga fel att softa i soffan med bra film...idag vart det Thor.
Sen var jag till Storå och checka in Jennys och Marcus hus.
Den var fin :)  mysigt ,förstår varför dom fastna för den .
Blir kul att dom kommer närmare ,då har man en chans att hålla
bättre kontakt :) Har saknat dom .
Så tack för titten ses nästa helg igen :) lovar ta med kaffe !
Sitter o slö gluttar på tv:n kommer inte så mycke bra.
Vi har börjat glutta på film i stället,men måste säga det e mysigt.
Tända ljus och krypa ner under filter breve gubben...
mysa lite...that´s life :)
 Erkänner e lika mysigt  nu som då...tänk vi har bott ihop nu i 17 år.
Jisses va tiden går...Och det gör visst klockan med.
Dax att ta kväller.
C U Soooooooon!
// LEENA

 PS. Kika in på Jennys sida :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar