tisdag 27 september 2011

Då var det tisdag....

Ny vecka nya tag! Suttit och trätit över räkningarna...
..."trevligt" kvälls göra...betala ,betala och åter betala...
Tänk om man slapp det för en gångs skull.
Slippa alla räkningar o bränna pengarna på nå annat kul...
Vad skulle man göra då? Hmm,ärligt så vet jag inte.
men det skulle säkert bli nå dumt-som vanligt ;)
Apropå dumt-eller dumt o dumt ,
det kanske ligger nåt idet...kunde inte låta bli o le
när jag såg detta på nätet idag:
(bild o text  från fb)


Med denna bild som bevis kanske det klarnar varför det läggs så mycket pengar och tid på att försöka krossa organiserad brottslighet. De på bilden redan befintliga, statliga och sedan länge etablerade brottssyndikat, vill självklart fortsätta ha monopol.
 
 ja,så kan det vara ja....he he....
 vad har hänt annars då????
Nja inte mycke hasade ner o träna idag efter mycke om och men....
fick en possitiv överaskning hade lyckas klämma ner 4 kg på vågen :) 
inte illa-inte alls dåligt i  tanke på hur "mycke" jag tränat nu när jag vart sjuk.
Men det gav lite motivation att fortsätta :) 
Gäsp,men seg är man... även om det inte vart en hård dag...
Jobbet  va klart innan 13.00 idag,så jag han med en fika/tv stund hemma vid Anki idag :)
Tack för kaffe och slö stund :) same 2 morrow lär ju se vad som händer i serien :)
blir hon avslöjad eller inte???
Ja jag fastna i nå serie,vet inte ens vad den hette men det va sjukhus iallafall.
Det var en ssk som sprang runt o droga folk...spännande ...
well ,well visar sig i morgon.
Men nu ska jag ta o slänga mej i bingen.
Lånade lite nya böcker så nu ska jag läsa:
Drakkrönikan
Hoppas den e bra,annars har jag:
'Vampyrater,havets demoner
Är inne i en fantasy fas i böckernas värld.
Det e såååå rart att fly verkligheten en stund bland drakar o annat dravel...
Men nu ropar boken på mej,
höres o störes//Leena 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar