fredag 6 december 2019

Rast på jobbet....

Sitter o pustar ut en minut på jobbet...
Tänk 6:e december, med raska steg går vi mot jul.
Konstatera att det va visst en vecka sen jag knopa
Ihop en rad eller två här... Men faktum är att det går runt.
Vakna - jobba-sova-jobba-hem o vända tbax igen.
Men i onsdags va jag iväg och skrev på nya avtalet.
Så från 16/12 kommer jag va ledig mer - jippii!!!
Ser bra ut på papper, men få se om det håller
i teorin o å 😉 l hope so 👍🏻👍🏻👍🏻
Skulle Behöva nån dag o köpa julklappar på....
Förra helgen va jag o shoppa maten, alltid någe 😊
I vecka har jag hunni med att umgås lite med
vänner, däremot har mitt andra jobb fått va...
Men man kan inte klona sig jämt,men får ta igen det sen
när nya schema kickar in 😊 - hoppas jag....
I möra har jag stora planer, ska fixa mej en gran!
Har en bild i hövve.... Den ska va på väggen...
Ni får vela se den i möra kan jag tro - om jag lyckas...
Girlang o kulor +en massa ljus, kanske en liten
stjärna på toppen.... Well, well.... Vi får väl se
vad som händer... Men nu ska jag vela göra ett ryck.
Fick ju andas en stund.... Skål för det!
Ha de bäst - C U!
Kramizzz 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar