tisdag 26 november 2019

Muppat runt idag. . .

Eller det kanske heter Adventspynt. 
Nog för det vart kanske lite mycke . . . men bara lite ;)
. . . till o med bone head  fick luva :D 
- måste bli julsnygg jue !
Sen fastnade jag lite i källaren. . . Igen. . .
Idag lyckades jag få upp lite lysen o tyger  -Lull-Lull!
Nu e det bara Ny matta till golvet som fattas. . .
Men det kommer det med, sakta men säkert börjar man 
få ordning på källaren med . 
Så jäkla nöjder :)
Så ikväll kan jag lata mej framför tv:n med gott samvete .
Och nu ser jag fram emot min ledighet . . . den ska jag tillbringa
hemma i min lilla "bitch cave " fniss. . .
Ha en fortsatt bra dag , nu ska jag ta kväller innan det e dax för
veckans jobb maraton ram till fredag 8,00.
Simma lugnt -Kramizzzzzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar